gerçekten calışılcak tek bankalardan bir tanesi Güler yüzlü ve samimi sadece işlem odaklı olmaktan ziyade hal hatır soran bi müşteri hizmetleri var



chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben enpara kadar, saygılı ve nazik davranan bir banka- yetkilileri de görmedim halkbank, iş bankası gibi bankalar ile görüşünce sanki zorla iş yaptırıyoruz
Aynen hocam o kadar sıkılmışlar ki artık