gerçekten calışılcak tek bankalardan bir tanesi Güler yüzlü ve samimi sadece işlem odaklı olmaktan ziyade hal hatır soran bi müşteri hizmetleri var
ben enpara kadar, saygılı ve nazik davranan bir banka- yetkilileri de görmedim

halkbank, iş bankası gibi bankalar ile görüşünce sanki zorla iş yaptırıyoruz
Aynen hocam o kadar sıkılmışlar ki artık