Fena bir sistem değil AMD işlemcilere yabancı olduğum için bir şey diyemem o konuda ayrıca. Ekran kartın güzel. Kasa tipi ATX Mid Tower destekli yani diğerlerini de desteklediği belirtilmiş ama öyle cıkmayabilir. Ayrıca bazı ürünler stokta yok diyor genelde firmalar seri olarak çıkartır daa sonra stok kontrolü yapmaz sitede stokta yok der geçer yani bazı ürünleri bulamayabilirsin.

Bir de ona vbereceğime hazır toplanmışa o kadar parayı veririm.. Mesela >>> https://www.hepsiburada.com/msi-infi...-HBV00000TK4BZ