Çok para olsa önce Annemi feraha kavuştururdum. Borç harc ödemekten kurtarırdım. Doya doya yaşamın tadını çıkarttırırdım.
Sonra evlenirdim.

Maddi durumdan biraz zorlaştı bunlar tabii kimseye kredi de çıkmayınca. Hevesler erteleniyor haliyle.
Ablamın da rahat yaşamasını sağlardım.
Gezerdim, bol bol seyahat ederdim ama herseyi de kaleme dökerdim. Bloguma yep yeni canlı yazılar yazardım.
Hissetmeden bi duygu yazılamıyor pek bilirsiniz.
Bunların haricinde hala param çoksa, en büyük hayalim, yerden ısıtma sistemi olan özel bir Hayvan barınağı yapardım.
Hayaller güzel ama işte. GERÇEKLER ACI