eylüle kadar zamanı var ve go öğrenmesini söylüyorsunuz.
Neden go?
Çok başarılı harika bir dil olabilir ama ülkemizde tercih edilme ve bu konuyu açan arkadaşın maddi kazançlarına ne kadar uyacak bir şey bu?
Biraz sektöre yönelik seçenekleri sunsanız daha iyi olur.
Türkiye piyasasında aranan c#, php, java, css, javascript varken go tarzı bir dil önermek biraz keyfi duruma kaçıyor.Maddi çıkar sağlamaz.