aksoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
14-15 yıllık üyeyim son iki alışverişimi yeni üyeler ile yaptım maalesef sorunlar çıktı, her yeni üye olan kötü demiyorum ama forumun ahlaki ve vicdani seviyesi en azından benim gözümde düşüyor.
R10'un değil yeni kuşağın kalitesi böyle. Z kuşağı nedir? diye araştırmanızı öneririm