ya bakın arkadaşlar ben r10 2009 beri biliyorum cyber warrior takılan biriyidim o zamanlar r10 yani r10 hakkında o zamanlar bile bizim kullaıgımıza dolandırıcılar var şu var bu var tarzında söylentiler geliyordu ilaki tek tük çürük insan çıkacak şuan pazar gitt 2 kilo domates al ila bir tane ikitane bozuk çıkar ama bu karşımıza bozuk çıktı diye bütün pazar daki esnaf bozuk mal satıyor diyemeyiz r10 türkiye'nin en iyi paylaşım forumu bence