evlat olsa sevilmez derler ya o hesap, gerçek hayatta da gördüm kendisini kimse yaklaşmıyordu yanına, ego göklerde bu adamda. tabi sadece diziden takip edenler bilmez bunu. gerçekte gördüğüm için kılım bu adama.
ama adam da haklı sonuçta şeyh uçmaz, müritleri uçurur😋