Arkadaşlar merhaba , Şahıs işletmesi sahibi olupta kredi çektiyseniz şayet ihtiyaç,konut farketmez işletme kuruluşundan en erken ne zaman çekebildiniz ? Bazı yerler 1 sene bazı yerler 3 ay diyor bide sizlerden duyayım. Eğer çeken varsa tabiki