rahatsızlık verdiysek kusura bakmayın hocam...
est. neden rahatsız olayım ancak emek veriyorsunuz , zaman veriyorsunuz, masraf yapıyorsunuz, belki yatırım yapıyorsunuz
biraz gerçekçi olmak lazım çok sıktı bu başlıklar artık, bu emeğe bu zamana yazık
kadınlar ne ister
kadınlar ilk nereye bakar
kadınların ilk neresine bakarsınız
aslında toplumun en degerli varlıklarının metalaşmasına ve degersizleşmesine büyük bir katkı yapıyorsunuz haberiniz yok. bu başlıklar altında hep bir art niyet aranabilecek türden alakasız ne sizi ne başkasını kazandırabilecek şeyler değil.
farklı fikirler ve kaliteli içerikler emeklerin karşılığını almanız için sanki daha iyi olur. bence kadınları rahat bırakalım geçelim bu aşamaları artık.
bu yorum size ya da şahsınıza değil zira bu akımı siz başlatmadınız ama alet de olmamak lazım.