İlk sokak roportajımı yaomış bulunmaktayım dostlar,her ne kadar mikrofonun azizliğine uğramış olsamda yine de eğlenceli bir video oldu.Yorum ve eleştirilerinize açığım ama ilk olduğu için lütfen çok yerin dibine koymayın😂😂😂
https://www.youtube.com/watch?v=6wfDRjNOkKE