Bende her türlü direk kıbrıs yada yurt dışında oynuyorum ama ne hikmetse hiç zararım olmadı şu durumda , duracağın yeri bilmesin kazandım diye hurra para geliyor nasılsa diye körü körüne oynamaman lazım unutme her zaman kasa kazanır
malum olaylardan dolayı yurt dışına çıkamasamda biraz durulmuş durumdayım ama aksine şuanda nette iddaaya aşırı derecede canlıya yönelmiş durumdayım 3 kaybediyorsak 5 kazanıyorum her türlü burdada şansım var sürekli (+) dayım
bırakmak istiyorsan yavaş yavaş elini çek bu ortamlardan