Dünde konusunu açtım aslında gece açmıştım, gece olduğu için sanırım pek yorum atan olmadı.
Eylüle kadar çok boş vaktim var, bu sürede en kolay ve en hızlı hangi kodlama öğrenilir.
Yaptığım basit işleri konumdan görebilirsiniz , malesef hem çok iş alamıyorum hemde , 20 TL ye tüm gün çalıştırmak istiyorlar. Maddi sorunlar yaşıyorum, evimi geçindirmem gerekli, siz olsanız hangi kodlamayı öğrenirsiniz. lütfen olumsuz yorumlarla iç karartmayalım zaten yeterince modum düşük 🙏