Etiketlerin nimetlerinden faydalanmak bu olsa gerek
Etiketleri tamamen kendim atıyorum hocam, bir de kategorimizden farklı etiket kullanmıyoruz. Kesinlikle bot takipçi vs de yok sayfada zaten takipçi sayısına bakarsak 2 ayda çok ciddi arttığını görebiliriz. Saatten dolayı anasayfa istatistiği önceki gönderilere kıyasla bayağı düşmüş.