Arkadaşlar konuya moderatör ve yöneticileri etiketler misiniz ben bu konu ile kim ilgileniyor bilmiyorum.
- Her ikiside insanları dolandırmış , ağır ceza alsınlar dolandırıcılar dediğimiz için düşman bellemişler ticaret puanına karşılıklı onay gelmeli , bir şeyler yapılmalı.
Öneri :
Belli bir yılla kadar üyelikler trade puanını karşılıklı onayla verse güzel olurdu.
valla banlattım ama malesef mağdur olan arkadaş var şikayet kategorisinde gördüm
Yemin ediyorum bir tane değil ki kim bilir kaç hesapla üye oldu.