Arkadaşlar konuya moderatör ve yöneticileri etiketler misiniz ben bu konu ile kim ilgileniyor bilmiyorum.

- Her ikiside insanları dolandırmış , ağır ceza alsınlar dolandırıcılar dediğimiz için düşman bellemişler ticaret puanına karşılıklı onay gelmeli , bir şeyler yapılmalı.

Öneri :
Belli bir yılla kadar üyelikler trade puanını karşılıklı onayla verse güzel olurdu.



mersinli07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla banlattım ama malesef mağdur olan arkadaş var şikayet kategorisinde gördüm
Yemin ediyorum bir tane değil ki kim bilir kaç hesapla üye oldu.