İnsanların kafasını karıştıracak sadece kendinizi haklı çıkartacak ss leri paylaşırsanız (kurnazlık) iş ahlakına uygun olmaz, ya tüm ss leri paylaşacaksınız yada hiç paylaşmayacaksınız. Ben senden hizmet almak için randevu almısım sen bana ne zaman ödeme alırsak başlarız dedin mi dedin. Ödemeni yaptım mı yaptım. Şimdi laf cambazlığı yapıp konuya kendinizi sözde haklı göstermeye çalışıp farklı insanları mağdur etmeye devam edeceğinizi mi düşünüyorsunuz? Kesinlikle ( tren topic içinsöylüyorum) bu Şahısla çalışmayın sizi yardı yolda bırakır ve haber verdiğiniz iş arkadaşlarınıza, çalışma arkadaşlarınıza, eşe dosta mahçup eder. Uzak durun.
Sizin hakkınızda şikayet oluşturcam yeter artık 250₺ attım kimse 250₺ satın alamazsınız