Bir senet imzalamadıysanız (sözleşme değil; senet) hiçbir şekilde alamazlar. Çok çok icra takibi gönderirler itiraz edersiniz dava açmak zorunda kalırlar. Dava açarlarsa da kaybederler.
Senet imzaladıysanız sıkıntı büyük; kambiyo senetlerine haiz icra yoluna başvuracakları için borca icra dosyası üzerinde itiraz edemezsiniz, ancak dava açarak itiraz edebilirsiniz. Dava açtıktan sonra takdir yüce mahkemenin olacaktır.
Bu şekilde bizim durumumuzda olan arkadaşlar içinde güzel cevap olmuş çok teşekkürler senet imzalamadık sadece sözleşme imzalandı .