Bir senet imzalamadıysanız (sözleşme değil; senet) hiçbir şekilde alamazlar. Çok çok icra takibi gönderirler itiraz edersiniz dava açmak zorunda kalırlar. Dava açarlarsa da kaybederler.
Senet imzaladıysanız sıkıntı büyük; kambiyo senetlerine haiz icra yoluna başvuracakları için borca icra dosyası üzerinde itiraz edemezsiniz, ancak dava açarak itiraz edebilirsiniz. Dava açtıktan sonra takdir yüce mahkemenin olacaktır.