Trus67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar aile dostumuz 10 Bin ihtiyaç kredisi başvurusu yapmış başvuru yaptıktan sonra kontol etmemiş bugün kontol ettiğimde ise olumlu sonuçlandığını ve kullandırım yapıldığı yazıyor. Ziraat Bankası hesabı olmadığını bu parayı almadığını söylüyor bu para başka birileri tarafından kullanılmış mı ? Bilgisi olan paylaşırsa çok sevinirim
Adına çıkartılmış bir telefon hattı varsa mümkün. Sistem telefon üzerinden işliyor. Başvuru yaparken TC ve Telefon numarası ile başvuruyorsun. Başvuru kabul edilirse telefonuna kabul edildi mesajı gidiyor. Ve bu telefona gelen sms kod ile herhangi bir ziraat atm'sinden para çekilebiliyor. Şimdi sen söyleyince farketti suistimale çok açık. Birileri adınıza daha önce hat açtıysa. O numara ve kimlik bilgileriniz ile başvurulup para o telefon hattı ile çekilebilinir. Bahsi geçen kişi edevlete girip adına kayıtlı GSM hatlarının listesini çıkarsın. Kullanmadığı bilmediği bir numara adına kayıtlı mı acaba?