Ben konu çekmek falan istemiyorum bir sayfa oluşturdum o sayfa da php çalıştırmak istiyorum sonra o sayfa yüklendiğinde o an giriş yapmış kullanıcıyı oluşturmuş olduğum bir ücretli abonelik paketine atamak istiyorum yani şöyle kullanıcının mailini çekecez mesela sonra gumus_paket id li ücretli abonelik paketine ekleyeceğiz bunu istiyorum.