Dostum bana şunu söyleyebilir misin? Biliyorsan xenforo da oluşturduğum sayfa da nasıl php çalıştırırım. Ve o an giriş yapmış kullanıcıyı hangi fonksiyonu kodu kullanarak istediğim ücretli aboneliğe ekleyebilirim.
https://xenforo.gen.tr/konular/php-x...ri-cekme.2642/ bu konuda belirtilmiş kontrol edebilirsin.