Dostum bana şunu söyleyebilir misin? Biliyorsan xenforo da oluşturduğum sayfa da nasıl php çalıştırırım. Ve o an giriş yapmış kullanıcıyı hangi fonksiyonu kodu kullanarak istediğim ücretli aboneliğe ekleyebilirim.