Merhabalar aile dostumuz 10 Bin ihtiyaç kredisi başvurusu yapmış başvuru yaptıktan sonra kontol etmemiş bugün kontol ettiğimde ise olumlu sonuçlandığını ve kullandırım yapıldığı yazıyor. Ziraat Bankası hesabı olmadığını bu parayı almadığını söylüyor bu para başka birileri tarafından kullanılmış mı ? Bilgisi olan paylaşırsa çok sevinirim