Saçmalık gibi geldi bana. Daha önce başıma gelmedi fakat tecrübesiz eleman alıyorsan eğitimini karşılayacaksın.
Tabiki ***********. 200 TL eğitim parası alacaklarına maaştan 200 tl kessinler?
Onların hepsi kolpa abicim. Arkadaş da öyle bi batağa düştü. Bir ay peşinden koştu verdiği paranın. Sonunda da aldı ama. Hiç bulaşma derim.
İşe alacağı elemandan niçin 1 kerelik 200 TL alsınlar ki?
Belirli bir süre kursa göndereceğiz maaşınızdan kesilecek dese anlarımda.
evet birkere silkroad oynarken cafede çarıma silk çektim eve gittimde çar soyulmuştu bende logger buldum tüm kafeyi soydum
2008"de bu olay
Bu da şey gibi; her önüne geleni oyuncu diye ajansa kaydediyorlar. 2 gün geçmeden ünlü bilmem ne markası için reklam çekimi vardır. Sizinle beraber 3-5 kişinin daha dosyası yapılacak toplantıda karşı tarafa verilecek diyorlar. Her şey buraya kadar güzel, ama gel gelelim ki dosya masrafı var ve hiçbir zaman sen seçilmiyorsun
Şu
kariyer.net üzerinden dolarla maaş vereceğiz, gemi kaptanı yapacağız sizi diyip 2.500 tl eğitim parasına konan d.landırıcılara benziyor. tek fark sanırım bunların reelde piyasada olmaları
Tüm düşünceleri düşünerek hiçbir ödeme yapmadım, teşekkür ederim cevaplar için.