SpeedTroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saçmalık gibi geldi bana. Daha önce başıma gelmedi fakat tecrübesiz eleman alıyorsan eğitimini karşılayacaksın.
aosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabiki ***********. 200 TL eğitim parası alacaklarına maaştan 200 tl kessinler?
CivanDemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onların hepsi kolpa abicim. Arkadaş da öyle bi batağa düştü. Bir ay peşinden koştu verdiği paranın. Sonunda da aldı ama. Hiç bulaşma derim.
Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşe alacağı elemandan niçin 1 kerelik 200 TL alsınlar ki?
Belirli bir süre kursa göndereceğiz maaşınızdan kesilecek dese anlarımda.
Pasgol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet birkere silkroad oynarken cafede çarıma silk çektim eve gittimde çar soyulmuştu bende logger buldum tüm kafeyi soydum

2008"de bu olay
emreyavsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu da şey gibi; her önüne geleni oyuncu diye ajansa kaydediyorlar. 2 gün geçmeden ünlü bilmem ne markası için reklam çekimi vardır. Sizinle beraber 3-5 kişinin daha dosyası yapılacak toplantıda karşı tarafa verilecek diyorlar. Her şey buraya kadar güzel, ama gel gelelim ki dosya masrafı var ve hiçbir zaman sen seçilmiyorsun
Lifent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu kariyer.net üzerinden dolarla maaş vereceğiz, gemi kaptanı yapacağız sizi diyip 2.500 tl eğitim parasına konan d.landırıcılara benziyor. tek fark sanırım bunların reelde piyasada olmaları
Tüm düşünceleri düşünerek hiçbir ödeme yapmadım, teşekkür ederim cevaplar için.