Merhabalar, bugün bir SMMM bürosuna iş alımı yapan insan kaynakları ofisine gittim. Bizi işe alacaklarını söylediler fakat aynı gün içerisinde eğitim veriyorlarmış ve 200 TL lik bir ödeme istediler.
Açıkçası akşama kadar verecekleri eğitime güvenemedim eğitim adına makbuz kesilip işe yerleştirmeyebilirler.
Sözleşme yok
Fatura keseceklermiş
İşe yerleştirme garantisini söz ile verdiler fakat söz uçar yazı kalır diye ödeme yapmadan çıktım.
Deneyimi olan var mı ? Sizde Dolandırıcılar mı ?