Eğer 3 ay boyunca kısa çalışma ödeneği aldı isen işverenin seni işten çıkarması durumumda 10 ay değil 7 ay alabilirsin. Konu hakkında daha detaylı bilgiyi sgk dan almanı tavsiye ederim. Bilgisine güvendiğim bir mali müşavirden aldığım bilgidir. Eksikleri olabilir.

moncen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam emın mısın bak ben zaten çıakrtsalardı 10 ay ıssızlık maası alabılıyordum sımdı onu yakmıs mı oluyolar