Eğer 3 ay boyunca kısa çalışma ödeneği aldı isen işverenin seni işten çıkarması durumumda 10 ay değil 7 ay alabilirsin. Konu hakkında daha detaylı bilgiyi sgk dan almanı tavsiye ederim. Bilgisine güvendiğim bir mali müşavirden aldığım bilgidir. Eksikleri olabilir.
hocam emın mısın bak ben zaten çıakrtsalardı 10 ay ıssızlık maası alabılıyordum sımdı onu yakmıs mı oluyolar