Sipariş verildi birazdan başlıyacaz, sonucu buradan iletecem, ilgili biri



Bugun saat 22:00 de çıkacaktık sözde kendisi bunu yapamadı, idare edin diye mesajlar attı yarın saat tam 19:00 da çıkacak diye söz alındı. Yarın konuya dönüş yapacam, ilk izlenimlerim çalışma sistemi iyi değil.