hades596 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pinterest subdomain işini bitirecek gibi duruyor yalnız bundan sonra anadomainden özgün calısılmaya gecilcek yavas yavas youtube döneminde spami bitirip nasıl herkes özgüne geçiş yaptiysa mecburen.
devam edenn azınlık kesim olabilir maceraperestler








evet hepsi adjo hocam smartlink

aynen dediğin gibi. ayrıca spam yapan admaın subdomainle ne işi olur onu çözemiyorum ben bi türlü. 10 liraya al bir sürü ucuz domain var. onunla yapıver bi zahmet. adsense için çalışanlar da emin olun o kadar subdomaine hiç gerek yok. 5000 hesapla alacağın hiti 10 sağlam siteyle alırsın. alanlar var. daha 3 ay dolmadı ben bu işe gireli. en başta pa ile pinlediklerim ve arada tümünü anasayfaya falan pinlediklerim hariç ne ban var ne shadow ban. ve siteler ayrı ayrı 200 300 500 800 hitleri var en hitlisi de 1200 civarı.