metinoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alexa maalesef pahalı bir hizmet sunuyor. Genelde Alexa kullananlar Alexa rankını öğrenmek için kullanıyorlar. Bunun içinde üye olmanıza gerek yok. Alexa yanlış hatırlamıyorsam Dünya sıralamasında 10 milyon altına girdiğinizde gösteriyor. Grafiği ise 1 milyon altına düştüğünüzde başlatıyor. Diğer backlink görüntüleme,anahtar kelime analizi gibi işlemler içinse daha ucuz olması sebebiyle moz ve ahrefi önerebilirim. Forumda aylık 5 liradan moz için hesap satanlar oluyor.

Alexa'ya üyeliğinizin sitenize seo anlamında veya sıralama yükselmesi anlamında bir katkısı bulunmamakta.
Bu detaylı açıklamanız için çok teşekkür ederim gerçekten şimdi çok daha iyi oturdu.