Çekse bile bayırda zorlanır gibi hocam , ama bana soracak olursanız düz yolda sorun yaşatmaz. ( i20 de 2 kişi olursanız tabi 5 kişi full dolu olursa yine sorun yaşatabilir diye tahmin ediyorum)
Arabada 3 kişi olacağız. Antalya yolunda çok eğimli rampalar yok aslında. Rampayı da 50 ile çıkarız sorun değil, yeterki rampada bırakmasın