i30 ile çektim ortalama mazot 22 - 30 arası gidiyordu. Lakin dizel benim araç benzinli ve 1.4 biraz daha zor olur gibime geliyor. Karavan çekme de önemli olan 1 ve 2 deki tork diye biliyorum. Dizel daha iyi o konuda. Ama yakıt çok artacaktır. Tabi sabit hızda gidersen orltama 7.5 leri görürsün.