dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bezos haklı abi niyetinizi bilemeyiz ama adam anlatıyor anlatıyor. ee nerde satmıyorum. niye anlatıtn o kadar kafa ütüledin diyor haliyle millet.
Buradaki insanlar öyle alışmışlar ki birisinin bilgi vermemesine sırf satış için altyapı hazırlamasına...
ben bir çok konu açtım özellikle bilgi vermek yada deneyimlerimi paylaşmak için.
belki birilerine kapı açar ve kazançlarına etkisi olur adına.
Bu konudaki alışkanlıklardan dolayı birisi bilgi verince tepkilerin bu hale gelmesini de anlıyorum.
Ha son birşey daha , eğer ki birileri bilgi paylaşınca kafa ütülüyor oluyorsa, kulaktan dolma, deneyimlenmemiş bilgiler ile yaşamaya devam o halde.