Arkadaşlar r10 arama kısmına Alexa yazdım orada konu açmak istiyordum fakat açamadım sanırsam kilitli.

Alexa'yı aktif kullanan arkadaşımız var ise beni bu konuda aydınlatırsa çok sevinirim. Alexa'da bu ikisi arasında olan fark nedir ve siz hangisini tavsiye edersiniz üye olmak için?

https://prnt.sc/t1cxnd