Nezaketinizden dolayı teşekkür ederim.
bu güne kadar reklam yaptığım zamanı da yapmadığım zamanı da görmüşsünüzdür.
deneyimlediğim şeylerden birisi statik sub ve dinamik sub testleriydi.
Evet biraz laf söyler gibi olmuş, kusura bakmayın ama niyetim o degil emin olabilirsiniz.
şu ana kadar konuştuğum bir çok arkadaşımın genel problemlerinden birisi "daha önceden sub ban yemişti bu domain" gibi cümleler oluyor.
Naçizane belki de o mimlenmiş ( ya da başka nasıl söylenir bilemedim) domainleri elden geçirmiş olabilir.
sorun yaşayan tüm arkadaşlarıma geçmiş olsun dilerim
benim bir kaç zamandır gözlemlediğim bir domaine ait sub domainden spama düşen veya banlanan bir sub oldumu kara listeye alınıyor sonra açılan sublar bir zaman sonra banlanıyor