Shadow değilde domain ban yaşandı dün itibariyle.
Sizi tenzih ediyorum ama reklam yapanlar başladı.
Reklama gerek yok bu konu dinamik sub domain ile pinleyen kişiler için geçerli arada normal sub ile pinleyenler de banlanmış olabilir. Yani çıkıp da bende bişey yok demenin bir anlamı yok zaten dinamik sub kullanmadığın için sorun yaşamamışsındır.
Nezaketinizden dolayı teşekkür ederim.
bu güne kadar reklam yaptığım zamanı da yapmadığım zamanı da görmüşsünüzdür.
deneyimlediğim şeylerden birisi statik sub ve dinamik sub testleriydi.
Evet biraz laf söyler gibi olmuş, kusura bakmayın ama niyetim o degil emin olabilirsiniz.
şu ana kadar konuştuğum bir çok arkadaşımın genel problemlerinden birisi "daha önceden sub ban yemişti bu domain" gibi cümleler oluyor.
Naçizane belki de o mimlenmiş ( ya da başka nasıl söylenir bilemedim) domainleri elden geçirmiş olabilir.
sorun yaşayan tüm arkadaşlarıma geçmiş olsun dilerim