Neye göre veriliyor bilmiyorum ama evi arabası olan tanıdıklarıma 1 haftada çıkıp ihtiyaç sahiplerine aylardır çıkmadığına şahit oldum Allah yardımcınız olsun.
Ne evim var ne arabam var. Bende eşimde çulsuz afedersin, ama bize ne gelen var ne giden. Soran bile yok kardeş sen çalışmıyorsun da, gelirinde yok.
Artık gülüp geçiyorum böyle olaylara.