Bu durumda eğer maddi imkanın var ise biraz dayanmanı tavsiye ederim kardeşim 1.5 yıl güzel zaman bende aynı durumdayım ama sabır ediyorum. Keskin sirke küpüne zarardır. Hırs ile kalkıp zararla oturma.

Allah yardımcın olsun.

blackforecast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rahatsız olduğum konu şurası hocam. 1 sene 4 ay civarı tazminatım, yıllık iznim var içeride. Yaklaşık 9 bin tlye yakın para ediyor bu ihbarıda katarsak. 3 kişiden 2 si ücretsiz izinde 1 tanesi normal maaşını almaya devam ediyor. Maaşını alan arkadaşta 3 kişi olmadan üretim yapamıyor. Yani maaş alan arkadaşta bizim gibi evde. Bu şer......lere diyorumki onun nefes ayrıcalığı var ? Madem öyle çıkışımı ver ben başka iş bulayım beni mağdur ediyorsun diyorum yasak var olmasada senden memmunuz niye çıkartalım diyolar. İstifa edebilirsin gibi laf ebeliği yapıyolar. Yani kısaca bu şekilde haksızlıklar mevcut. Tam katil olunacak bir durum. Dün akşam bir avukata danıştım bugün dönüş yapacak oldu. İnşallah kanunda haklı bir tarafım vardırda şu şer......lere haddini bildirebilirim.