Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emniyete var isteğini söyle iban verecekler 3 4 bin lira istediğine göre bağış adı altında para yatır emniyetin ibanına hallediyorlar
ok yav 3 4 bin değil 200 300 tl bir paraya boşta plakaları alabiliyorsun. Ben hiç çevremde duymadım okadar para veren max 500tl bağış yapan arkadaşım vardı oda gönlünden geçtiği için okadar verdi.