Herkese merhaba, adsense gelirleri düşük diye görüyordum ama bana ekstra düşük geldi. Piyasayı bilmiyorum da bu gelir normal mi? Herkeste mi böyle, nasıl daha çok geliştirebilirim? Şimdiden herkese teşekkürler. Site: InFreza