goBoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/sikayetim-var/24...ayetciyim.html hocam konuyu okursanız zaten hiç bir talebim olmadığını görebilirsiniz, bana göre konu https://prnt.sc/t100f4 burada kapanmıştı. Ama arkadaşımız foruma taşımayı tercih etti, birbirimize - tradeler verdik vesaire. Eminim ikimizde 50₺ için böyle bir duruma düşmek istemezdik zaten ortada bir para talebi falanda yok. yani şikayetin sonucunda ne olacak bir çözümü yok çünkü ortada bir sorun yok. tüm konuşmaları ikimizde konuya bıraktık, az önce skype üzerinden konuştuk ve konunun çözüme kavuşmasına kadar beklemeye karar verdik. ama çözüme ulaşacak bir konuda değil @Veritik; ne yapalım sen söyle hocam sen açtın konuyu madem
çok iyi makale yazıyorsun meslek seçimin yanlış
https://i.hizliresim.com/1g5sPf.png
https://i.hizliresim.com/6tlGfy.png
burada herşey belli zaten işi verdik sana bilgileri attık dediğim şeyi yapamadın geldin para talep ettin önce sonra gelip beni tehdit ettin sana nasıl onay vermişler vb. diye gidip hakkında dolandırıcılıktan şikayet konusu açacağım diye tehdit ettin haklı olduğumu düşündüğüm için konu açtım gelip -trade verdin bu durumda nasıl haklı görüyorsan kendini ben senin gibi kaypak adamların olduğu yerden hep kaçtım şimdide aynısını yapacağım