Shiroyasha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başvurdum 1 aydır uygun diyor daha yatan para gelen mesaj yok
Uygun dedikten sonra e-devlette aynı sayfada şu tarihe kadar yatacak der, eğer hesabınıza o tarihe kadar geçmediyse postaneye gidin orada isminize para yatırılıyor alabilirsiniz.