Sigortalı bir işte çalışıyorum işten çıkma gibi bir durumum olmadı. 1 tane arabam var 20k kadar ederi var. 150k kadar borcum var. Başvurumun 25. gününde falan hesabıma yatırdılar. Başvururken öylesine başvurmuştum kabul edileceğini düşünmüyordum.