Bir nesli suçlamak kolay. Bence suçlanacak kişiler yetiştirenler.
Videodaki kişiler çocuk, mantıksız hareketleri normal. Sosyal medyadan ve televizyondan ne görüyorlarsa özeniyorlar, rol model alıyorlar.
Çocuğun annesi ve babası uğraşmak istemiyor eline tableti telefonu verip salıyor. Denetim yok, yönlendirme yok, yöneltme yok. Geleceğin psikopatı olmasını ne önleyebilir ki?
Üstüne üstlük ülkedeki başarı ve popülerlik kavramı o kadar kötü evrildi ki. Kim en gerizekalıysa, en aptalsa ve en saçma hareketleri sergiliyorsa popüler ve başarılı kabul ediliyor. Gündem olabiliyor.
Kısacası ben çocuklarda suç bulmuyorum. Eline telefonu verip, denetlemeyen ve iyiye yönlendirmeyen ailede suç buluyorum. Şu tabloyu gördükçe öjeni zihniyetine hak vermemek elde değil.