blackforecast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam sirketin sacma sapan bi stratejisi var. italyan sirketi. zaten dun sorumlumuz gozuken sirket yetkiliyse epey bi tartistim. calisma oldugunda gitmeyebilirmiyim fabrikaya? ayda 1 hafta falan oluyo maksimum onun sigortasini ve ucretini yatiriyolar. gitmeme hakkim varsa bende bunu koz olarak kullanacagim
E-Nabız'da ilan edilen kronik rahatsızlıklardan herhangi birine sahip değilseniz ya da çalışmanıza engel bir durum yok ise işveren işe çağırdığında işe başlamak durumundasınız, benim uyguladığım yol bu noktada; iş çağrısına uymadığınızda tarafınıza işe çağırma yazısı tebliğ edecek, uymamanız halinde ise savunma talep edecektir. Geçersiz bir sebepten ötürü işe devamsızlığınızın devamı halinde ise 29 kodu ile iş akdi feshi yapabilecektir. İşe gelmediğiniz günlerde işveren tarafından değil işkur tarafından bir ödeme alırsınız çalıştığınız günlerin tutarını ise şirketiniz tamamlar. Ücretsiz izinde olduğunuz günlerde sigorta ödemesi şirket tarafından sağlanmaz.