Ücretsiz izin mi? Olur mu öyle şey devletin kısa işsizlik ödeneği almalısınız 1700 küsür olması lazım. Noter yolu ile ihtar çekebilirsiniz. Yaptığınız masraflar dahil kıdem dahil hepsini alma hakkınız var. İşi bilen bir iş avukatı ile görüşmenizi tavsiye ederim.