Merhaba arkadaşlar,
SuperBox kullanmak istiyorum da çok pahalı olmuş. İlk hatırladığımda 129 TL'ye sınırsız paketi alabiliyordunuz ve 12 ay taahhüt vardı, sonra 159 TL oldu sınırsız paketi, şimdi 159 TL'lik pakete 150 GB koyup sınırsız paketi de 200 TL yapmışlar.
Evde 5 tane internete bağlanan cihaz var 159 TL'lik işime yaramaz. Bulunduğum yerde alt yapı da yok. Ne tavsiye edersiniz?
Seyahat ediyorsanız yanınız'da götürüyorsunuz bu güzel bir artı. Ayrıca evde diğer cihazlar'da kullanacaksa süperbox önermiyorum.
Netspeed ve Turk Telekom Önermiyorum. Milleni'ye geçebilirsiniz. Müşteri hizmetlerine bağlanmanız hızlı ve destekleri güzel. Kullanan arkadaşlarım'da önerdi bende yeni başvuru da bulundum. İsterseniz referans kodumu'da iletebilirim. 1 ay bedava kullanabiliyoruz.