Merhaba arkadaşlar,
SuperBox kullanmak istiyorum da çok pahalı olmuş. İlk hatırladığımda 129 TL'ye sınırsız paketi alabiliyordunuz ve 12 ay taahhüt vardı, sonra 159 TL oldu sınırsız paketi, şimdi 159 TL'lik pakete 150 GB koyup sınırsız paketi de 200 TL yapmışlar.
Evde 5 tane internete bağlanan cihaz var 159 TL'lik işime yaramaz. Bulunduğum yerde alt yapı da yok. Ne tavsiye edersiniz?