hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorumlusu siz değilseniz hiçbir sorun olmaz hocam ifade vermeye gitmeyi unutmayın, geçmiş olsun
Teşekkürler ederim ancak ifadeye gidemem en az 3 ay daha