Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
en alttakinin işlemcisi hangi nesin modeli yazmıyor o yüzden onunla ilgili pek birşey söyleyemem i3 olanla i7 olanın arasında işlemci olarak 2 kat fark var i7 yaklaşık 2 kat daha yüksek bir performansa sahip ama ek bir ekran kartı bulunmuyor sanırım ekran kartı olmadan çokta işe yaramaz ilk leptoptaki işlemcide büyük ihtimalle kasma problemleri olabilir birinci leptopa müdahale etme şansı varsa üstüne 300-400 katıp biraz daha iyi bir işlemci ile onu tercih etmeniz daha iyi olur