Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çayımı bile şekersiz içiyorum lakin köy çocuğu olduğum için tükettiğim 10 besinden 7 si süt ürünü
Birde sütü kesmeyi dene. peynir, yoğurt, dondurma aklına ne geliyorsa sütle yapılan tüm besinleri 1 ay boyunca yeme ve farkı gör