AlperOzmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben 7 aydır kartsız kullaniyorum yaklaşık 3 kere eve istedim olmadi geldik dediler gelen giden olmadı en son kendim gidicektim işte bu olaylar çıktı kaldı öyle 😂
Vallaha hocam sabahtan beri evdeyim ne gelen var ne giden saçmalık yarın öğlen müşteri hizmetlerini arayıp sorucam olmadı kurye takip numarası veya kargo takip numarası felande gelmedi.



hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muşteri hizmetleri sizi yakında ararsa size en yakın şubeden alacağım deyin hocam. Bunların eve kargo getirmeye alerjisi var aynı durum başıma gelmişti birkaç gün sonra müşteri hizmetleri aradı. Xxx şubesinden almak istiyorum kartımı dedim 2 gün sonra mesaj geldi, ordan aldım.
Olmadı sabah öyle yapicam hocam 😊👍